Онлайн-курс:

Як відкрити франшизу та заробляти на ній?

Навчіться підбирати та безпечно інвестувати у прибуткові франшизи пройшовши освітню програму “Інвестиції у франшизи”

Що таке франшиза? ✨

Та як вигідно у них інвестувати?

Франшиза - це успішний бізнес та відома торгова марка, що успішно працює на ринку і дає можливість іншим долучитись до компанії інвестувавши в неї. З цієї інвестиції інвестор отримує працюючий бізнес, що стабільно приносить прибуток.


А для того, щоб ви навчились вигідно інвестувати у франшизи, ми створили не заангажований курс з інвестицій у франшизи, про який ви дізнаєтесь читаючи нижче.

*ТОП франшиз в Україні за версією "Inventure" та "AIN"

Українська школа інвестицій
ГОЛОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПІСЛЯ НАВЧАННЯ:
Навчитесь оцінювати бізнес-ідеї та плани, щоб розуміти чи актуальні вони будуть в вашому місті чи регіоні
Опануєте методи перевірки, юридичної чистоти франчайзера
Отримаєте розуміння необхідності спілкування з власником франшизи
Дізнаєтесь як вирішувати проблеми у франшизі
Дізнаєтесь підводні камені інвестування у франшизи
Оцінка договору необхідна, щоб оцінити ваші ризики при підписанні
Для кого підійде програма?
  • Початковим підприємцям
    які шукають можливість для активного примноження капіталу
  • Майбутнім франчайзерам
    якщо у вас уже є бізнес, який хочете розвинути у мережу франшиз
  • Найманим працівникам
    які хочуть відкрити бізнес, використовуючи чужий досвід з мінімальними ризиками
ВИКЛАДАЧІ ПРОГРАМИ:
Наталія контемір

Розвивала франчайзингові мережі Join UP, G.Bar. Бізнес-стратег, консультантка з брендінгу та масштабування, співзасновниця BigBig.

Понад 15 років працюю з компаніями у сфері туризму, готельного бізнесу, краси, моди, освіти, івентів. Брала участь на етапі pre-opening бутік-готелю Bursa. Співавтор першої в Україні соціальної франшизи «Школа Супергероїв». Адепт цілісного консалтингу – за кожним брендом, бізнесом, творчістю стоїть людина.

Оксана тимків
Засновниця компанії «Woman Franch» - франшизи №1 для жінок в Україні та Європі: «Мудрик» (90+ центрів в Україні), «I’m SMART» (1 центр в Болгарії, 2 центри в Польщі, UCOOK 4 в Україні, понад 100 тис відвідувачів в мережі щомісяця. Спікерка Forbes та Superwoman, авторка книги «Бізнес-МАМА».
тарас бачинський
Серійний підприємець (17 власних та партнерських бізнесів), з 2018 у сфері інвестицій. Уклав понад 60 M&A інвестиційних угод. Адвокат, ідеолог і засновник адвокатського об'єднання «Бачинський та партнери», правничої школи «Online Law School», «Української школи інвестицій», компанії «BK investment» та компанії MergeWave Capital. Також Тарас є інвестором у франшизи.
марина деревльова
Керівник франчайзингового відділу мережі пекарень "Грузинський Хліб".
галина іваник
Керівник відділу франчайзингу "Львівська майстерня шоколаду" мержі ФЕСТ!. Спеціаліст із 7-ми річним досвідом з підтримки діяльності та розвитку франчайзингу
Ігор дулин
Кандидат економічних наук.
Наставник та бізнес-коуч молодих підприємців, власник мережі з 43 пекарень "Ваш Лаваш". До створення власної мережі франшиз аквтино інвестував в інші мережеві франшизи.

Андрій мокряков
Старший консультант Pro-Consulting, який більш як за 8 років роботи реалізував понад 600 проектів з аналітичних досліджень, маркетингових досліджень усіх видів, франчайзингових проектів, маркетингових стратегій та інвестиційних документів.
ПРОГРАМА НАВЧАННЯ:
  1. Франшиза як інструмент системної побудови мережі. Переваги та недоліки.
  2. Перелік Топ компаній франчайзерів, з якими можна планувати співпрацю.
  3. Аналіз ринку франчайзингу в Україні та за кордоном. Переваги та недоліки. Географія розвитку
  4. Дослідження найбільш перспективних сфер діяльності
Оберіть пакет участі
НАШІ ПОПЕРЕДНІ ЗАХОДИ
Що ще ви дізнаєтесь на курсі?

Що таке франшиза? Розбираємо, що таке франшиза, навіщо вона потрібна, в чому недоліки і переваги.

Як влаштовані франшизи? Які бувають типи франшиз, що таке роялті та паушальний внесок
Дорожня карта франшизи. План концепції франшизи, фінансова модель, упаковка франшизи, юридичний пакет, маркетингова стратегія.
Як оцінити життєздатність бізнес-ідеї? Розповідаємо як оцінити ємність ринку, кількість цільової авдиторії, попит і активність конкурентів.
Оцінка бізнес-плану? Перевіряємо франшизу на життєздатність: оцінюємо фінансові показники, маркетингову модель і репутацію бренду.
Переговори з франчайзером. На що слід звертати увагу? Переговори та особливості співпраці
Погляд з іншої сторони. Як франчайзери обирають потенційних клієнтів і як перевіряють потенційних клієнтів.
Ведення франшизи після покупки. Початок взаємодії з пусковою командою. Проджект план запуску. Оцінка часу та людських ресурсів.
Договір. На що звертати увагу під час підписання договору та які пункти найважливіші
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ
ДЕТАЛІ НАВЧАННЯ:

КОНТАКТИ
+380 (67) 539 52 66